Mapa webu

TUNING - ELEKTRO

REXXER - KOMPLETNÍ TUNING ECU

 

Aplikací ZCELA NOVÉHO SYSTÉMU - RexXer ECU tuningu, již nebudete potřebovat pro změnu palivové mapy novou drahou ECU-jednotku, či přídavný pomocný modul / Power Com. , Rapid Bike ............/ čímž ušetříte nemalé investice.
Doposud nejpoužívanější způsob pro úpravu palivové mapy motocyklu bylo řešeno právě výše zmíněnou montáží pomocného modulu.
Při instalaci těchto modulů však musíte vzít v úvahu následující kriteria :

1. Někdy komplikovaná montáž, především u kapotovaných motocyklů
2. Instalace dalšího hardwaru znamená, že existuje více možných zdrojů chyb
3. Přídavný modul je závislý na na signálech, které přijímá původní ECU. Než jsou signály z ECU / poloha potenciometru škrtící klapky, doba vstřikování / předány přídavnému modulu, vzniká časová prodleva, ikdyž jen v milisekundách. Tedy 100% optimální nastavení palivové mapy nelze realizovat
4. Ovlivňovat tak přesně okamžik vstřiku a předstih není možné .
5. Při zvyšování otáček / nad původně nastavené otáčky omezovačem / pomocí přídavného modulu není možné palivovou mapu ani předstih předefinovat. Tyto parametry jsou zkopírovany z výchozích údajů původní pal.mapy, tedy např původní omezení 9.500 ot/min bylo změněno na 10.500 ot/min, ale váš motocykl bude pracovat v rozmezí otáček 9.500 - 10.500 s parametry, které má původní mapa ECU při 9.500 ot/min !!! Proto v rozmezí zvýšených otáček motocykl nepracuje v optimálním nastavení pro dosažení co nejlepších výkonových parametrů
6. Není možnost deaktivovat či změnit parametry Lambda sondy.
7. U modelů vybavených škrtící klapkou ve výfukovém systému není možné její činnost vyřadit.

S POUŽITÍM REXXERU MŮŽEME VŠECHNY VÝŠE UVEDENÉ PROBLÉMY ŘEŠIT SNADNÝM PŘEMAPOVÁNÍM ECU

Instalaci palivové mapy můžeme zrealizovat na přistaveném motocyklu, nebo NÁM JEN ZAŠLETE POUZE VAŠI ECU !!!!!!!!!!!!!!!!!

Při nákupu různých výfukových systémů a kitů, kde ECU není součástí kitu, Vám NAINSTALUJEME DO VAŠÍ ECU ODPOVÍDAJÍCÍ PALIVOVOU MAPU ZA ZVÝHODNĚNÝCH PODMÍNEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!

SUPER NOVINKA
je, že pomocí RexXer Boxu Vám můžeme odblokovat imobilizér na vašem motocyklu v případech ztráty klíčků či kodovací karty, poškození přístrojovky, nebo ECU, kdy imobilizér zablokuje komunikaci ECU-PŘÍSTROJOVKA-ANTÉNA a motocykl tak potom nelze nastartovat.
Odstranění těchto problémů je potom většinou ne zrovna levnou záležitostí.
NYNÍ SI MŮŽETE OBSTARAT LEVNĚJŠÍ POUŽITÝ DÍL / ECU , PŘÍSTROJOVKU , ...../ a po odblokování ECU bude Váš motocykl opět funkční !

ODBLOKOVÁNÍ IMOBILIZÉRU má také své opodstatnění u motocyklů používaným na okruhu, kdy třeba ne zřídka se vyskytující závada antény vyřadí váš motocykl z dalšího používání a vynaložené finanční prostředky za účast tak jdou potom k šípku, případně závada vyřadí z bojů o dobré umístění jednotlivce či celý tým.

V současné době můžeme použít RexXer pro většinu modelů DUCATI, Aprila, Moto Guzzi, Moto Morini, Gilera, MV Agusta a KTM, které jsou vybaveny ECU generace 5xx a Triumph/ ECU Kehin/. Některých funkcí RexXer lze rovněž použít pro BMW, Harley Davidson a připravuje se i Kawasaki.

CENY TUNINGU ECU / včetně DPH /

IINSTALACE TUNINGOVÉ MAPY...... od 4.000,- Kč
ODBLOKOVÁNÍ IMOBILIZERU .........      5.500,- Kč
OPRAVA HARDWARU ECU ...........   cena na vyžádání

Ceny jsou aktualizovány k 4.12.2012 a jejich změna je vyhrazena dle kursu EUR/Kč
 


 APLIKAČNÍ TABULKA HMQuickshifterů + Ceník

HMQUICKSHIFTER - RYCHLOŘAZENÍ
Naší snahou bylo dodat zakázníkům perfektně a dlouhodobě fungující zařízení s jednoduchou obsluhou a bezproblémovou montáží.Toto vše již je splněno u výrobků - rychlořazení SP electronics  / Itálie /, ale firma HM /England/ své výrobky posunula na ještě vyšší úroveň a zároveň nabízí své výrobky se systémem PLUG&PLAY  / kde vlastně rozpojíte konektory stávající elektroinstalace svého motocyklu a zapojíte elektroinstalaci rychlořazení/ pro modely DUCATI - KTM - TRIUMPH - HONDA - SUZUKI -KAWASAKI - YAMAHA.
Firma HM po letech vývoje a testování uvedla na trh nejvyspělejší QUICKSHIFTER-POWERSHIFT-RYCHLOŘAZENÍ, vyjma Moto GP týmů. Jejich výrobky se používají v závodech WSB, BSB, mezinárodních, či klubových závodech stejně jako je můžeme použít v normálním silničnímprovozu. Rovněž některé týmy v nově vzniklé kubatuře  MOTO 2 v rámci GP, osadily motocykly HMQSHIFTERY pro jejich VYSOKOU KVALITU.

RECENZI, kterou napsal REDAKTOR A TESTOVACÍ JEZDEC Michael Neeves z MCN po testovaní HMQUICKSHIFTERU ,  zní asi takto ..........
" V loňském roce se mi podařilo zničit většinu dílů převodovky. Převodovka je při používání motocyklu na závodní dráze vystavena velkým rázům a zejména, je-li motocykl osazen rychlořazením, což bývá přičinou vyřazení i drahých závodních motocyklů ze závodu. S hladkým řazením můžeme danému problému čelit, použitím speciálního tenzometrického HM Ouickshiftru , tak jako u rychlořazení motocyklů GP .
Citlivost  a odpojování zapalování jednotky HM lze upravit dle aktuálního stavu na LCD-displeji , ale vyhovovalo mi standartní nastavení. Quickshifter funguje skvěle , je to nejlepší jednotka , co jsem kdy testoval a řazení je mnohem jemnější než dříve."


TECHNICKÝ POPIS HMQUICKSHIFTER
- Rychlořazení pracuje na principu TENZOMETRU - měří změnu stavu molekul - STLAČOVÁNÍ - NAPÍNÁNÍ
- Umožňuje řazení převodových stupňů BEZ UBÍRÁNÍ "PLYNU" A MAČKÁNÍ SPOJKY
- ŽÁDNÉ POHYBLIVÉ ČÁSTI , takže zařízení je velmi konzistentní a spolehlivé
- Není závislé na poloze řadící páky , takže každé zařazení nastane PŘESNĚ v PRAVÝ ČAS
- NEVYPADÁVÁ zařazený rychlostní stupeň
- NEJŠETRNĚJŠÍ způsob jak používat převodovkou
- V každém momentě jemné a přesné přeřazení
- Není třeba žádného jakéhokoliv mechanického nastavení
- Plně nastavitelné - CITLIVOST i doba PŘERUŠENÍ zapalování , aby vše vyhovovalo Vám i motocyklu - BEZ POUŽITÍ  PC !!!
- Rychlořazení je vybaveno LCD-displejem pro jednoduché nastavení TLAČÍTKEM, ZAPOJENÍ do STÁVAJÍCÍ elektroinstalace motocyklu
- ŽÁDNÉ " přerušování-bastlení" stávající el.instalace, či vytváření dalších obvodů

HMQuickshifter lze tedy velmi jednoduše zapojit. Není potřeba přerušovat nebo spojovat žádné dráty. Je to jednoduchá záležitost odpojit stávající konektory, připojit dodanou elektroinstalaci , připojit na - pol a je to hotovo.
S HMQuickshifter LCD displejem je možné upravit nastavení na silniční nebo racingový provoz /opačné řazení - 1ka nahoru, ostatní převodové stupně dolů/. Rovněž nastavení citlivosti citlivosti pro řazení a délku času pro přerušení zapalování.

Rozdíly mezi konvenčními Quickshiftery versus Tenziometrický HMQuickshifter

1.

HMQuickshifter

…Roky vývoje a testování skončily výtvorem nejpokročilejšího rychlořadiče dostupného mimo GP.

Výhody Tenzometrového rychlořadiče:

  • Bez pohyblivých částí = je ultrapevný a spolehlivý
  • Nezáleží na poloze řadící páky, takže ke každému přeřazení dochází přesně ve správný okamžik
  • Žádné chybné řazení – vypadávání rychl.stupňů
  • Nejvhodnější způsob zacházení s převodovkou
  • Vždy extra jemné, hladké řazení
  • Nevyžaduje žádné mechanické ladění
  • Plné sladění požadavků jezdce a jeho motocyklu
  • Zabudovaný LCD display pro jednoduché nastavení, zapojení a použití
  • Žádné vytváření nové nebo přerušení-poškození stávající elektroinstalace motocyklu

Montáž HMQ je velmi jednoduchá, bez potřeby vytváření nových obvodů a přerušování elektroinstalace motocyklu Jednoduše připojíme na stávající konektory elektroinstalace motocyklu pomocí propojovací el.instalace, která je součástí dodávky, připojíme – pol („kostru“) a je hotovo.

Díky LCD je možné přizpůs. nastavení pro používání standartní, nebo závodní - „opačné“ řazení. Také můžete nastavit citlivost řazení a jeho průběh, bez použití PC !!!!

2.

HMQuickshifter- DUCATI páky

  • Pro použití na modelech Ducati –„ přímé řazení“
  • LCD display + sensor zabudovány přímo v řadicí páce

Tyto produkty jsou dodávány s potřebnou kabeláží opatřenou konektory odpovídající elektroinstalaci vašeho motocyklu, ne jako většina na trhu dostupných výrobků, které si vyžadující úpravu elektroinstalace.

3.

Srovnání běžných rychlořadičů a tenzometrových

Běžné rychlořadiče
Běžnými rychlořadiči máme na mysli všechny, které nepoužívají tenzometru. Ty zahrnují snímače tlaku, čidla (měniče )… Všechny běžné rychlořadiče používají různé druhy spínačů, což jsou mechanická zařízení. To činí běžné řadiče náchylné na otřesy a nárazy a velmi často po čase odchází. Praktické testování okázalo, že i nejlepší běžné rychlořadiče jsou považované za jednosezónní záležitost.Avšak často odcházejí daleko dříve, než kterýkoliv team přizná. Také jsou kompletně nepoužitelné na silnice a veřejné komunikace- vibrace a nárazy mohou zlikvidovat běžný snímač prakticky ihned. Stejně jako spínač potřebuje mechanické hnutí k aktivaci, je celá operace záležitostí vzdáleností.Řadící páka potřebuje pohyb určité vzdálenosti k iniciaci rychlořadiče. Běžné rychlořadiče závisejí na zdroji či jiném předvahovém mechanismu držícím spínač nesepnutý. Síla tohoto zdroje určuje velikost síly požadované k iniciaci rychlořadiče. To však není přízpůsobitelné. Odlišní jezdci, pákový (mechanismus), převodovky vyžadují rozdílnou velikost síly k přeřazení.

Tenzometrový rychlořadič
Jako alternativa, tenzometrový a nabíjecí rychlořadič kopletně eliminují věškeré nechtěné efekty spojené s běžnými rychlořadiči.To je způsobeno absencí pohyblivých částí. Tyto řadiče pracují na principu měření molekulárních změn v řadící páce, na kterou působí síla. To z nich dělá velmi precisní zařízení. To je táké důvod, proč vysokorozpočtové závodní týmy užívají tenzometrové rychlořadiče - jsou totiž vysoko nadřazeny v každém ohledu. Hlavní výhodou je, že tenzometr neměří vzdálenost pohybu páky, nýbrž sílu na ni vyvíjenou. Takže k rychlořazení dojde přesně v pravou chvíli bez potřeby, aby postavení páky bylo ve stejné poloze. S tenzometrem je řadící mechanismus zatížen (řazení probíhá) v okamžiku, kdy quickshifter zajišťuje přesné a hladké přeřazení, což je velmi šetrné k převodovce. Pozn.: Na rozdíl od běžných, jsou tenz.řadiče nastavitelné. To zajistí správnou velikost síly působicí na páku k perfektnímu řazení, přizpůsobí se požadavkům jezdce, mechanismu, nebo převodovky. Hlavní předností HMQuickshifteru je cena a komplexnost. CENA : tenzometrové systémy mohou stát desetitisíce KOMPLEXNOST: tento tenzometr nepotřebuje externí zesilovač a složitou elektroniku k propojení s motocyklem.Vše potřebné k montáži je součástí balení, a to v ceně srovnatelné s běžnými rychlořadiči (pro více tech.informací si přečtěte prosím srovnání tenzometr.a nabíjecích rychlořadičů) a na závěr ……..zeptejte se nějakého jezdce , který má zkušenost s používáním tenzometrového quickshifteru a ať vám řekne, který z těchto je neporovnatelný. Vždy spolehlivé, hladké a skvělé řazení . Skutečně nezničitelné .

4.

Srovnání HMQuickshifter (Tenzometrový) a LC-Load cells´[loud sels ]=( nabíjecí quickshifter)

LC jsou jednoduše tenzometry obohacené o zesilovací prvek, který produkuje relativní napětí, jehož velikost závisí na působící síle. Běžně se užívá 2,5V bez zátěže (bez působení na řadící páku ) a narůstá do 5V positivní zátěž (tlak ) a klesá na hodn. 0,5V při negativní zátěži (tah ). K použití LC jako rychlořadiče potřebujeme externí „box-zařízení“, které konvertuje signál napětí na signál přerušující zapalování, běžně nazývaný ovladač zapalování. Výhodou je nastavitelnost síly potřebné k přeřazení. Výhody oproti konvenčnímu řazení (s mikrospínačem)jsou tak významné, že jsou nad možnosti tohoto dokumentu. Prosím přečtěte si náš dokument Konvenční vs. Tenzometrové řadiče.

NEVÝHODY LC-quickshifteru :
EXTERNÍ ELEKTRONIKA: Je nutný zvláštní převaděč rozhraní mezi motocyklem a LC
UNÁŠENÍ NULY: znamená, že LC se po působení určité síly ne vždy vrací do nulové polohy síly( výše zmiňovaných 2,5V) UNÁŠENÍ TEPLOTY – závažný problém všech LC.Když LC změní teplotu, výstupní napětí radikálně změní závislost na síle. např: Jestliže LC produkuje 3V na 5Kg tlaku při 25st.Celsia, může produkovat 4V na stejnou zátěž při 50st.Celsia. Znamená to, že na chladném motocyklu je k řazení zapotřebí působit menší silou, na zahřátém motocyklu silou větší.
DEFORMACE - jak se materiály časem a užíváním mění a deformují, nula pro kalibraci a hodnota potřebné síly se mění. To znamená, že elektronika vyžaduje překalibrovat v pravidelných intervalech.

TENZOMETR
Sám o sobě je tenzometr nefunkční. Běžné užití tenzometru je v LC.Ty tenzometr používá k produkci smysluplného výstupu. LC však trpí závažnými nevýhodami viz výše, proto HMQuickshifter unikátně používá tenzometry produkované kompletně a kompaktně se svou vlastní elektronikou, systémem, který na žádné nevýhody LC netrpí.
HMQ obsahuje:
Výkonový DSP (digitální procesor signálu ), který vyhodnocuje a opravuje chyby způsobené unášením nuly, změnou teploty a deformací. V rámci oprav tyto obvody provádí autokalibraci více než 100x za sekundu, což zajišťuje bezporuchovou kontrolu a eliminuje vliv úbytku napětí.
Zabudovaný ovladač zapalování – umožňuje HMQuickshifteru být zapojen na jakýkoliv motocykl bez jakýchkoliv úprav na kabeláži motocyklu, což zajišťuje, že elektroinstalace motocyklu není žádným způsobem změněna - vylučuje se možnost poškození elektroinstalace, špatného kontaktu či dalších případných chyb
Klasický LCD display pro snadné nastavení a přizpůsobení- zvládneš sám!!

Na závěr – HMQuickshifter využívá positivních vlastností LC řadiče , ale zároveň vylučuje jeho nevýhody , které LC má , a to za cenu srovnatelnou s konvenčními rychlořadiči, což je důvod, proč HMQuckshifter používají závodní týmy na celém světě.

APLIKAČNÍ TABULKA HMQuickshifterů + Ceník


 HMQUICKSHIFTER  -  PRODUKTY

HMQuickshifter  PC

Pro silniční motocykly vybavené Dynojet Powercomanderem - osazené 4 vstřikovači. Zkontrolujte elektroinstalaci - vybavení, zda potřebujete samostatný ovladač jednotky zapalování. Také pro závodní motocykly s elektroinstalcí doplněnou o Rapid Bike, kit ECU, HRC kitem a zda je motocykl osazen 4 nebo 8 vstřikovači.
Poznámka : Pro standartní motocykl, který má namontován Powercomander a nebo má 8 vstřikovačů, budete muset použít HMQuickshifter Plus

CENA : 9.300,- Kč /včetně DPH/    (360,- EUR)

HMQS - OVLADAČ  ZAPALOVÁNÍ

Určeno  pro Suzuki GSXR 750 a Haybusa, taky pro všechny motocykly vybavené standartními indukč.cívkami.
Navržen k použití v součinnosti s PC HMQuickshiftrem, ten musí být zakoupen samostatně, viz výše

CENA :  3.700,- Kč /včetně DPH/     (142,- EUR)
HMQuickshifter PLUS SH

Zkonstruováno jako inteligentní ovladač zapalování
Přímo řídí zapalování pro všechny motocykly Suzuki a Honda s integrovanou indukč.cívkou v koncovce zapal.svíčky

CENA  : 12.300,- Kč /včetně DPH/   (474,-EUR)
HMQuickshifter PLUS  YK

Zkonstruováno jako inteligentní ovladač zapalování
Přímo řídí zapalování pro všechny modely Yamaha a Kawasaki s integrovanou ind.cívkou v koncovce zapal.svíčky

CENA  : 12.300,- Kč /včetně DPH/  (474,- EUR)
HMQuicshifter HONDA  CBR600RR 08 KIT

Pro použití s  HONDA ECU Kitem

CENA : 9.300,- Kč /včetně DPH/    (358,-EUR)
HMQuickshifter YAMAHA  YEC

Pro použití s YEC Kitem

CENA : 9.300,- Kč /včetně DPH/      (358,- EUR)
HMQuickshifter PLUS KTM

Zkonstruováno jako inteligentní ovladač zapalování

Přímo řídí zapalování pro všechny motocykly s integrovanou ind.cívkou v koncovce zapal.svíčky

CENA  :  12.300,- Kč /včetně DPH/    (474,-EUR)
HMQuickshifter PLUS  TRIUMPH

Zkonstruováno jako inteligentní ovladač zapalování

Přímo řídí zapalování pro všechny motocykly s integrovanou indukč.cívkou v koncovce zapal.svíčky

CENA  :  12.300,- Kč  /včetně DPH/    (474,- EUR)
  HM  TRIPLE  OUTPUT  UPGRADE

Upgrade k dispozici pro HMQuickshifter

CENA  :  6.120,- Kč  /včetně DPH/   (236,- EUR)


HM SPOJOVACÍ  TÁHLO

Spojovací táhlo - tyč přepákování


Pro správnou specifikaci sdělte délku stávajícího táhla na vašem motocyklu /
délka bez kloubů/

Táhla jsou opatřeno na obou koncích DUAL závitem  / levý + pravý/

CENA  :    540,- Kč /včetně DPH/     (21,-EUR)

 

Máte dotazy ohledně HMQuickshifterů?  KONTAKTUJTE  NÁS  na náš e-mail

AKTUALITY - HMQuickshiftery

HMQ pro profesionály
HMQuicshiftery používá cca 90% racingových týmů v rámci GP- kategorie Moto2 a taky v mistroství CEV , což je obdobou Moto2 a v dalších světových i mezinárodních motocyklových soutěžích , či hobby závodech . Identický quicshifter můžete používat na svém motocyklu v tzv. street-racingovém "nasazení"  nebo na závodní dráze

Úspěch v Kataru
V první.GP 2010 - Katar , patří všechna podiová umístění  pro HMQuickshifter !!!!!!!!!!!!!!!!!!
1.Shonya Tomizawa  2.Alex Debon  3.Jules Cluzel - MOTOCYKLY  TĚCHTO  JEZDCŮ JSOU VYBAVENY HMQuickshiftery
 
VIVA Espaňa
První a druhé místo pro HMQuicshifter ve Španělsku. Griful team s jezdci Jordi Tores a Dami Rivas skončili na 1.a 2. místě při
premierovém závodu CEV  /obdoba Moto2/ ve španělském Katalánsku.
 
24 hodin Le Mans
V prestižním závodě 24 hodin v Le Mans 2010  získal tým Yamaha GMT 94 s jezdci David Checa , Kenny Foray a Gregorio Lavilla pro HMQuicshifter 4.místo.
HMQuickshifter pracoval po celou dobu závodu zcela bezchybně.
 
Naše týmy
V současné době používají HMQuicshiftery týmy  Road Racing Liberec- Petr  Řezníček - KTM RC8R   a  KL Intermoto -Rostislav Zavřel -Honda CBR1000RR  a další jezdci učastňující se závodů CEC , či značkových amaterských závodů

Novinky u HMQ
V současné době jsou k dispozici HMQuicshiftery i pro motocykly APRILIA RSV4 a BMW S1000RR
 
HM DASH - MULTIFUNKČNÍ PŘÍSTROJOVÝ PANEL 
Po zkušenosti s výrobky HMQuickshifter od firmy HM jsme rádi, že tato firma je nadále velmi iniciativní ve svém výrobním programu příslušenství pro sportovní využití motocyklů a na trh uvedla velmi zajímavý produkt, který svou kvalitou a využitím přesahuje rámec všeobecně známých obdobných výrobků.

V HM stravili poslední 2 roky návrhem a vývojem „přístrojovky“ nové generace, jejichž kriteria na finální výrobek byla následující.

- Uvést na trh výrobek - přístrojovku, která musí být napojena na stávající konektory daného motocyklu, tedy stejně jako u HMQuickshifterů, žádné přerušování originální el.instalace  žádné vytváření nových obvodů
- Přístrojovka se musí vejít do držáku původní přístrojovky bezezměny
- Přístrojový panel musí komunikovat s ECU, tak aby všechny chybové kódy byly zobrazeny a přečteny
- Musí být zaručena funkčnost daleko nad rámec původní přístrojovky
- HM přístrojovka musí být přenosná mezi různými značkami a modely motocyklů
- Především musí být snadno použitelná

Firma HM toto vše splnila a na trh uvedla HM DASH – PŘÍSTROJOVKU se skvělým designem a pro zobrazení údajů používá grafický LCD modře podsvícený displej, který zaručeje optimální vidění. Seznam vlastností a funkcí je dlouhý, ale krátký přehled následovně :

Režimy zobrazení : po stisknutí tlačítka na displeji si můžeme vybrat následující režim
- SILNIČNÍ
- RAC.TRACK
- LAPTIMER
- KVALIFIKAČNÍ REŽIM
- DIAGNOSTIKA

HM DASH v provedení jako PŘÍSTROJOVKA + LAPTIMER využívá el.instalace původní přístrojovky, kdy pro aktivaci laptimeru používá vypínač hlavního světla. Může nahrávat libovolný počet jízd a kol v rámci těchto jízd. Volitelné upgrady jsou infračervené světlo, magnetická páska a GPS.
VEŠKERÉ
FUNKCE PŮVODNÍ PŘÍSTROJOVKY ZACHOVÁNY /tachometr, otáčkomer, atd........./

ECU KOMUNIKACE - PŘÍSTROJOVKA komunikuje s ECU, sleduje a zaznamenává všechny chyby ECU, zobrazuje nejen chybné kódy, ale popis těchto těchto chyb nabízí v 5-ti různých jazycích. To poskytuje selekci podstatně více chyb než diagnostika původní přístrojovky. Například jsou přihlášeny a zobrazeny i občasné chyby.

SNADNÁ KONFIGURACE : HM přístrojovka zahrnuje mnoho konfigurovatelných funkcí jako RPM, programovatelnou FLASH kontrolku pro přeřazení rychl.stupně a moderní řízení palivového systému, který vám dá informaci o množství paliva v nádrži, či vás informuje o potřebném množství paliva v litrech. Dalším důležitou funkcí je setap sekundárního převodu, kdy na základě zadaného počtu zubů řetězového kolečka a rozety společně s dosaženou rychlostí, vám automaticky systém vyhodnotí optimální osazení řeť.kolečka a rozety !

POUŽITELNOST - PŘÍSTROJOVKA je stejná pro všechny aplikace, pro všechny motocykly. Jednoduše se změní adaptér odpovídající danému typu motocyklu a pak rychle stáhnout z webových stránek aktualizovaný HM DASH Software .

 

Provedení jako PŘÍSTROJOVKA + LAPTIMER  pracující na principu infračerveného záření
Pro YAMAHU R1 mod.2006-2008 včetně.
Kompletní s vysílačem.
FUNKCE PŮVODNÍ PŘÍSTROJOVKY ZACHOVÁNY /tachometr, otáčkomer, atd........./


CENA  :    3.720,- Kč /včetně DPH/        (144,- EUR)

Provedení PŘÍSTROJOVKA + LAPTIMER na principu ifračerveného záření a GPS-LAPTIMER
Pro TRIUMPH 675 - mod. 2006-2008

FUNKCE PŮVODNÍ PŘÍSTROJOVKY ZACHOVÁNY /tachometr, otáčkomer, atd........./


CENA  :    9.300,- Kč /včetně DPH/        (358,- EUR)

Provedení PŘÍSTROJOVKA + GPS-LAPTIMER
Pro SUZUKI GSX-R pro všechny modely 600/750/1000 K s vyjímkou GSX-R1000K9

CENA  :    7.440,- Kč /včetně DPH/        (287,-EUR)
Provedení PŘÍSTROJOVKA + LAPTIMER na principu infračerveného paprsku
Pro řadu SUZUKI GSX-R  mod. 600/750/1000K, vyjma GSX-R1000K9.
Včetně vysílače .
FUNKCE PŮVODNÍ PŘÍSTROJOVKY ZACHOVÁNY /tachometr, otáčkomer, atd........./


CENA  :    3.720,- Kč /včetně DPH/         (144,-EUR)

Provedení MULTIFUNKČNÍ  (REŽIMY: SILNIČNÍ - AC.TRAC - LAPTIMER - KVALIFIKAČNÍ - DIAGNOSTIKA).
Pro řadu SUZUKI  GSX-R mod. 600/750/1000K, vyjma  GSX-R1000K9

CENA  :  19.900,- Kč /včetně DPH/          (766,- EUR)
Provedení PŘÍSTROJOVKA + GPS-LAPTIMER
Pro YAMAHU R1 mod.2006-2008 včetně

CENA  :    7.440,- Kč /včetně DPH/          (287,-EUR)
Provedení  MULTIFUNKČNÍ  (REŽIMY : SILNIČNÍ - RAC.TRACK -LAPTIMER - KVALIFIKAČNÍ - DIAGNOSTIKA)
Pro YAMAHU R1 mod. 2009

CENA  :  19.900,- Kč /včetně DPH/          (766,- EUR)
Provedení MULTIFUNKČNÍ ( REŽIMY : SILNIČNÍ - RAC.TRACK - LAPTIMER - KVALIFIKAČNÍ - DIAGNOSTIKA).
Pro  HONDU  CBR1000RR  mod.  2008

CENA  :  19.900,- Kč /včetně DPH/          (766,-EUR)
Provedení MULTIFUNKČNÍ (REŽIMY : SILNIČNÍ - RAC.TRACK - LAPTIMER - KVALIFIKACE - DIAGNOSTIKA ).
Pro HONDU CBR600RR od roku výroby 2007

CENA  :  19.900,- Kč /včetně DPH/           (766,-EUR)
Provedení MULTIFUNKČNÍ ( REŽIM : SILNIČNÍ - RAC.TRACK - LAPTIMER - KVALIFIKAČNÍ - DIAGNOSTIKA ).
Pro YAMAHU R1 mod. 2006 - 2008

CENA :  19.900,- Kč /včetně DPH/           (766,-EUR)

Máte dotazy ohledně HM DASH PŘÍSTROJ. PANELŮ?  KONTAKTUJTE  NÁS  na náš e-mail

Naposledy přidáno:


Produkty HMQ


Výprodej BRIDGESTONE


BREMBO MONOBLOC
za 15.000,- Kč


Rychlořazení HMQ

Počet přístupů: TOPlist
 MOTOCENTRUM Polášek, Jesenická 106, 790 81 Česká Ves,  tel.+fax: 584 411 701, mobil: 608 769 796,
e-mail